2010. gada 8. oktobris

Papildinot dziju grozus!

...jeb gatavojoties adīšanas sezonai,iegriezos veikalā "Adele" 

Zinu,ka " lielie" adītāji ada visu cauru gadu!Tomēr man visīstākā adīšanas  sezona sākas rudenī!Un ik gadu,oktobrī,vienā nedēļas nogalē, manā mīļākajā dziju veikalā " Adele"(mājas lapa) akcijas cenas(līdz 30%) vairākām dzijām!
Pagājušajā rudenī,neskatoties uz to,ka biju ar bebuku puncī,apņēmības pilna devos uz " Adeli ",lai sagādātu visu nepieciešamo mazuļa pūriņa gatavošanai.Kā arī rūpēs par sevi un mīļajiem,ar patiesu prieku ,izmeklēju  skaistākos un siltākos kamoliņus zeķītēm,šallītēm un citām lietiņām.Gaidāmajam mazulim tapa silta ratu sedziņa,vairāki zeķu pārīši,jaciņa un cimdiņi;lielie puiši kājas varēja sildīt mammas,ar siltām gaišām domām,adītajās zeķītēs.Neaizmirsu arī par sevi!

Tā kā ziema bija barga,mani sildīja šie patiess siltie plecu lakati!Šo pleclakatu galvenā " sastāvdaļa"  ir kazlēna mohēra(nepieciešama arī sliedīte un kāda efektdzijiņa,ar spuriņu vai " pušķīti").

Abi mani siltie plecu lakati
Pats lielākais lakats tapa pirmais(jāsaka gan,ka mazliet pārrēķinājos,jo iznāca pārāk liels!Toties,cik mīlīgi bija tajā ietīties!).Mazākais  apzināti tika adīts daudzreiz mazāks,lai varu aplikt ap pleciem,zem jebkura mētelīša,jakas.Kā arī paķert līdzi,pat mazā somiņā vai vienkārši ieliekot kabatā(jā,tieši tā!kazlēna mohēras adījums ir tik viegls un plāns,bet tik silts)Izmantoju arī vasarā,kas lieti noderēja vakarēšanā uz terases vai piknikā pie ugunskura.

Tad,lūk,ŠODIEN un RĪT veikalā "ADELE" akcijas cenas!Adītājas mani sapratīs -kā es gaidīju šo dienu!Tā jau nav,ka pa gadu nemaz neiegādāju kādu dzijas kamolu,tomēr zinu,ka oktobrī varu papildināt savus grozus,garajai adīšanas sezonai,tā pamatīgāk!
Tagad jāsteidz padarīt iesāktie darbiņi,lai varu atklāt atkal savu adīšanas sezonu!

Te,lūk,mans šodienas ieguvums.
 

2 komentāri:

  1. cik skaisti!!! un visi mani toņi - labi, ka nezināju par akcijas cenām, tad nu būtu sapirkusies, lai gan māja pilna ar dzijas krājumiem, jo nav kad tos izadīt :)

    AtbildētDzēst
  2. Jāsaka laikam,ka labi,ka Adelē akcijas cenas tikai vienreiz gadā:DD

    AtbildētDzēst

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...