2011. gada 26. septembris

Ar iedvesmu....

LIELĀ RUDENS TĪRĪŠANA!!!

http://www.layoutsparks.com

Pati mazliet pat sāku baiļoties....par ko!?Par to vai -ja turpināsies LIELĀ TĪRĪŠANA kāda tā ir pārņēmusi mani,pēc laika neatjēgšos -pustukšā mājā!:DDD

Nu,labi,labi,tik traki nebūs,jo paliek lielais TOMĒR!Tomēr - esmu vairāk kā kāmis  un piedevām vairāk radošs nekā praktisks!:DD

Bet iedvesma man ir!Kad man mazliet(varbūt arī mazliet vairāk par to mazliet) uznāk besītis, tad man palīdz arī tāda lieta kā LIELĀ KĀRTOŠANA -TĪRĪŠANA!Un tad patiess ar lieliem apgriezieniem -viss liekais bez žēlastības -vai nu tiek sviests laukā,vai tiek gādīgi nogādāts kādam,kam tas vairāk varētu noderēt!
 Tā savā veidā ir arī kā mana pašiedvesmas terapija!!!

Un zini -es Jūtos  labi!Es varu dziļi ievilkt elpu -un ELPOT!Un ir tik labi -ievilkt krūtīs tik rudenīgi spirgto rīta gaisu,kuru ieelpoju agri no rīta, plaši jo plaši atverot logu!!!

ŠĶIROJU ,KRĀMĒJU,KĀRTOJU !!!

Jā un pa starpai domāju ,iedvesmojos un cenšos ko arī radīt...vairāk tā spontāni,relaxējoties un vienkārši ļaujoties!!!


Darbīgu un rosīgu arī Tev šo nedēļu!!!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...