2011. gada 4. janvāris

Tagad arī grāmata...

"P.S. I LOVE YOU."*

Nesākšu šī gada pirmo ierakstu dienasgrāmatā ar pārdomām un apcerēm par pagājušo gadiņu vai jaunā gada apņemšanos (kaut atzīšos savs mazais mērķsarakstiņš arī man ir uzskicēts šim gadiņam).

Šoreiz par ko citu -" I LOVE YO".


Jā, trīs mazi jauki vārdiņi,kuri ikvienam uz šīs planētas noteikti ko izsaka!!!
Iespējams ,ka kāda(s) reiz " saticies" ar tik romantiski smeldzīgo un reizē arī ar savu humoristikas devas filmu  "I LOVE YOU"   .Pirmo reizi šo filmu noskatījos,ja nemaldos pirms gadiem 3,tad vēl reizi...  Un līdz šī gada pirmajai dienai sķiet biju par to piemirsusi,līdz mana  draudzene par to atgādināja,parādot grāmatu,kura nesen nonākusi viņas rokās...(maza piebildīte manai Vecpiebalgas draudzenītei "Ak,Vī,nu trakums,bet Siguldas " Zvaigznē" par šo grāmatu pārdevēja raustīja plecus,vien nosakot,lai pienākot pēc divām nedēļām" )
Jā,grāmata " P.S. Es tevi mīlu" . Grāmata,kuru sarakstījusi 30 gadus vecā Sesilija Aherna. (Nu ko tur slēpt teju teju vēl viens mazs solītis un būsim vienaudzes...;)).
Nu,lūk,esot vēl pie draudzenes nenocietos un pāris lapas paguvu " apēst" gan.Dodoties pēc brīvdienām mājup,nolēmu pa ceļam iegriezties Siguldā,gramatnīcā,kur diemžēl man bija vilšanās un grāmata nebija.Bet zināju,ka Rīga mani nepievils.Un tieši tā!  -vakar veiksmīgi manās rokās nonāca kārotā grāmata!Tikai vakar diemžēl miegs ņēma virsroku.Tomēr šovakar zinu,ka kāri tveršu lapu pēc lapas!
Nu,ko,varbūt arī Tevi ieinteresē šī romantiski smeldzīgā grāmata,kurā kā jau minēju sava deva arī humoram.

Grāmatas anotācija:

"Daudzi visu mūžu meklē savu īsto cilvēku,bet tikai ne Hollija un Džerijs. Viņi pazīstami jau kopš bērnības,un neviens nevar iedomāties tos šķirt.Tomēr notiek neiedomājamies... Vienam no viņiem ir jāmācās dzīvot no jauna.Tas nav neiespējami,ja blakus ir kāds,kurš atgādina: Es tevi mīlu..."

P.S.Atzīšos,ka viena no lietiņām,kura ierindojas manā šī gada vēlmju -sarakstiņā ir atkal daudz daudz lasīt!

Nu,ko gardu lasītprieku Tev un Man!


4 komentāri:

  1. O,jā! Es ar` sāku lasīt jau pagājušā gada nogalē un joprojām vismaz stundu dienā pirms iemigšanas veltu grāmatai! Un man jau atagad liekas, ka esmu ieguvusi par 10% plašāku redzesloku!!! Galvenais ir izvēlēties pareizo lasāmvielu, laikam :D

    Nu, jā šāda tipa grāmatas, par kuru raksti tu, es savā laika deficītā diemžēl varu atļauties tikai kino formātā - tas ir pietiekami koncentrēts un īss un atstāj iespaidus ilgam laikam!

    Turklāt konkrēti šo filmu kaut kad noskatījos līdz pusei un viņa mani tā arī neuzrunāja... Bet man nepatīk nepabeigti darbi, tāpēc - paldies, ka atgādināji - jānoskatās līdz galam! :)

    AtbildētDzēst
  2. Mani atkal šī filma ļoti "paņēma". Pag.gada nogalē noskatījos viena. Tad nejauši uzķēru kādā vācu kanālā, kur to noskatījos vēlreiz(vāciski neko nesaprotot:D ), un tad vēlreiz ar vīru un meitu, krievu valodā(nav labi, jo mentalitāte ir arī ieskaņojumā un galīgi neiet kopa ar oriģinālu)
    Arī esmu atkal sākusi lasīt grāmatas pirms miega, taču grāmatas, kuras vispirms ir redzetas filmās, kaut kā nepaķer. Sķiet, ka nav vērts. Vai varbūt tomēr atšķiras no ekranizējumiem?

    AtbildētDzēst
  3. Jā,protams,katram savs.Kā reiz sakārojās man filmu atkal noskatīties.
    Par to vai lasīt grāmatu,kura redzēta jau ekranzējumā!?Kā kuru reizi.Pārsvarā arī nealkstu lasīt grāmatu,kuras sižetu esmu baudījusi TV ekrānā,bet šoreiz patiešām kārojās gan!:)

    AtbildētDzēst
  4. Šī ir viena no tām filmām, kas man tiešām palikusi atmiņā... tiešām "paņēma" :)
    Es arī laika trūkuma dēļ biežāk visu skatu TV formātā, ja vien tas iespējams... un parasti filmas man ir labs fons rokdarbiem :D

    AtbildētDzēst

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...