2011. gada 19. janvāris

" Sylvanian families"

...kas tad tas ir!?

Pirms pusgada arī to nebūtu zinājusi!Bet,nu,esmu gandrīz vai jāsaka "iemīlējusies" šajās fantastiski mīlīgajās rotaļlietās! Te, lūk,ieskatam daži personāži (to ir daudz)no  leļļu -zvēriņu ģimenītēm!

http://www.t4toys.



Tiem ir arī savas mājas -ar visu apgaismojumu(kurš darbojas uz baterijām),hotelīši,bērnudārzi,neskaitāmie aksesuāri -tā teikt,ko vien var iedomāties.
Ierakstot " google" atslēgas vārdus   "sylvanian families"  un paklejot pa vietnēm var redzēt ,ka šie mazie zvērulīši   " apgādāti" kā cilvēki ar visu sadzīvei nepieciesamo -un varbūt pat vēl vairāk!:DD

Tad,nu,lūk,šodien pie manis (un protams arī maniem bērniem)atceļoja viens mazītiņš, šīs tik plašās sērijas ,komplektiņš! Mazs zaķa bērniņš ar savu šūpulīti!

http://www.t4toys.
 Rūpīgi papētīju šodien veikala  stendu ar šīm mīlīgajām rotaļlietām.Un ... nu,ko lai saka...es atkal pārvērtos par mazu meiteni!;)Kā man tas viss patika!

Meita gan vēl par mazu,lai spētu novērtēt šīs rotaļlietas,bet ticiet,arī mani puiši ko tādu ieraugot sajūsminājās!Un zinu - pat,ja mūsu Pastarītes vietā būtu ieradies Pastarītis,leļļu māja mums(vai man -nav tik svarīgi:;))būtu!
Nu ko, sanāca tā,kamēr " arhiteks" (šajā profesijā šoreiz iejūtos es pati;un arī meistars vislabākais atrasts!) vēl tikai strādā pie leļļu būves skicēm,tā  "iemītnieki"  pamazām sāk sarasties!

P.S.Lūk,tiem,kas mani nepazīst! Šī bija viena maza iespēja(pavisam nedaudz) apjaust ko par mani! Vienu no iezīmēm -manī ir saglabājies vēl mazs bērns!Bet es par to nebūt nekautrējos!Jo -interesanti ne tikai man,bet  arī maniem 3 bērniem!Ar to,ka mammai vēl patīk rotaļāties!:)) 
 

3 komentāri:

  1. tie kaķēni pirmajā bildītē mani apbūra :)
    Es arī esmu no tām, kam patīk spēlēties - vai maniem bērniem tas patīk, nezinu :), varbūt viņi nemaz negrib ka tāda pāraugusi tante ap viņu mantām ložņā :D

    AtbildētDzēst
  2. Man jau liekas(arī paši tā saka),ka viņiem patīk,kad vecāki iesaistās rotaļās1Cita lieta,protams,iet un pārkārtot mantas pēc sava ieskata -bez prasīšanas;)Es mēdzu kārtot,pārkārtot un piekārtot jaunākā puika istabu.Reiz,kad biju ķērusies klāt pie lielās tīrīšanas un kārtošanas viņa istabā,sanāca pavisam nelāgi.Puika, atnākot no b/d, ieejot savā istabā, raudot iekliedzās -" kas esot savandījis viņa istabu!?"
    Es -mamma jau gribēju tikai labu!Nu ko, tagad darbojamies galvenokārt kopā!Jo kā nekā tā ir viņa " privātā" telpa un saprotama lieta,kam patīk,ja bez saimnieka ziņas kāds sāk saimniekot un pa savam ieviest kārtību!Kā nekā -katram sava izpratne par kārtību!:))

    AtbildētDzēst
  3. :) Jocīgi bet šo Tavu stāstu par šīm burvīgajām rotaļlietām atradu pavisam nejauši, palīdzot Rūķim dāvanu meklēšanā. Mūsmajās jau 3 ģimenītes mīt :) tiešam burvīgas rotaļlietas, lai gan reizem liekas, ka mums mammam tās patīk vairāk kā bērniem :)

    AtbildētDzēst

You might also like:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...